Otsikosta päätellen helvetin hyvin menee. Nyt on jo monta päivää ollut sellainen fiilis, että "positiivisuus on perseestä". Kävin tänään lääkärillä, jotta saisin jatkettua sairaslomaani. Hän antoi yhden kuukauden lisää sairaslomaa ja nosti lääkemääräni 150mg:sta voxrasta 300mg. Katsotaan onko noillakaan mitään vaikutusta, jos ei, joudun vaihtamaan koko lääkityksen.

Raha huolet painavat hartioillani jokapäivä. En pysty olla miettimättä rahojani. Tässä kuussa taitaa jäädä vuokra maksamatta, sillä rahaa ei tule oikein mistään. Tekisi mieli lähteä töihin, jotta saisin talouteni pysymään kunnossa, mutta sitten leviää pää. Arkiset asiat jäävät edelleen tekemättä ja töihin meneminen vain huonontaisi asioita. En taaskaan muistaisi syödä enkä pestä pyykkiä. Eläisin taas kuin kaatopaikalla.

Olen myös nähnyt useammin painajaisia. Suurinosa on ollut tilanteita, jotka olen jo joskus elänyt. Nyt olen myös alkanut nähdä ahdistavia unia. Ne eivät ole niinkään painajaisia, mutta aamulla herätessäni oloni on todella hämmentynyt. En osaa sanoa oliko uni totta vaiko ei.

Pari viikkoa asiat pysyivät hallinnassa, mutta sen jälkeen olen lipsunut pikkuhiljaa takaisin entiseen. Alkaa jo itseänikin vituttaa, kun en saa asioita hoidettua. Yritän tarttua itseäni ns. "niskasta kiinni", mutta se ei onnistu. Lääkäri sanoi, että masennus estää minua ottamasta hallintaa elämästäni. En halua luovuttaa, mutta tuntuu turhauttavalta, kun asiat eivät sujukaan samalla tavalla kuin ennen.